Benang...

Benang lagi... Huhuhu
Projek still dalam WIP jadi buat masa ni kita post tentang benang je ekh... Heheheh
Kali order benang sebab nk buat order dari customer... Jadi kena la order benang.... Hehehhe





Ni benang yg aku order...










Ni benang viscose premium nak buat vest order dari kak ct...
Sabar ye kak pas ni saya start... Heheh





Ni plak magic light pink... Kaler sangat menawan... Heheheh
Yg ni pun utk order dari customer...





Ni plak angora design tak tahan tengok kaler dia...
Benang ni halus skit.. Kaler ni sama dengan benang magic light...





Yg ni aku order dari US nyer website...
Aku order sebab benang yg colourful tu dah habis jadi yg dua tu saja je beli... Rugi shipping mahal kalau beli satu je...






Red Heart yarn Baby Ecomo
Memang lembut sesuai buat blanket tapi ada satu je... Tak tau nk buat apa... Hahahaha






Red heart yarn soft baby step yang ni pun lembut... Buat baju cantik ni... Mungkin pas ni nk kena order lagi.. Huhuhu yang ni pun beli satu je...

Semalam jalan-jalan kat Sg Wang cari Daiso...
Nak cari benda lain benang yang aku jumpa... Hahahabah

Tapi tak banyak la aku beli... Satu kaler 3 ketul je...










Ni benang2 nyer cantik kan..? Hehehe

Ikut kan semua nk dibelinyer.. Heheh
Duit kena simpan skit nanti nak beli benang kat Korea pulak... Tak sabar rasanyer... (⌒▽⌒)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order