Benang datang lagi... o(^▽^)o

Hari selasa lepas aku terima parcel dari Turki...





Kali ni parcel ni sampai agak lambat...
Selalunye dalam 10 hari dah terima kali ambil masa 12 hari, cuak jugak la sebab benang ni nak buat cardigan kakak aku, dia order suh buat untuk dia....





Ni benang nyer yang nak buat cardigan tuk kakak aku
Benang Magic Light
100% arkilik
360 meter





Ni plak baby design
nak buat sweatshirt untuk adik aku...





Ni plak angora premium...
80% angora 20% Arkilik...
Seperti biasa berangan nak buat baju sendiri... Heheheh





Ni plak benang aku terima dari kawan fb....





Benang ni aku beli kat pu3 craft (natasha), saja nak kumpul magic yarn... Heheh





Ni plak aku swap ngan Eijah kawan kat fb....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order