Buku Knitting

Minggu ni aku beli 3 buah buku...
Ketiga2 ni aku beli kat Kinokuniya KLCC...

Ni buku yg pertama aku beli...




Tak percaya tgk harga nye murah... 19.90 terus ambik tak fikir panjang dah... o(^▽^)o

Banyak projek2 menarik dalam buku nie....

Projek yg paling tak sabar nk cuba..... Yg ni....




Cantik kan laptop casing....
Aku selalu buat laptop cozy nk tukar plak design dia cam nie...

Pas tu aku beli buku ni plak...




Mmg dah lama cari pattern edging ni jumpa plak malam tu xcited tak tekata 。・°°・(>_<)・°°・。 Hahaha

Ni antara pattern yg aku bekenan sangat...







Nanti boleh buat kat cardigan...

Ni lagi satu buku...




Cable & aran
Banyak pattern cable dalam ni...




Ni contoh nye...

Tapi pelik gak 2 buku ni harga nye berbeza...








Ingat ke diorg salah letak harga ...
Time bayar rupanye betul, mmg itu lah harga nye...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order