Lacy tunic..

Hari ni siap lagi satu order dari Nana sorry ekh kena tunggu lama... Heheheh




Untuk tunic ni aku guna benang Viscose premium lebih kurang 5 ketul....




Seronok buat tunic ni sebab ada pattern lace...
Aku memang suka knit pattern lace, cepat skit siap... Huhuhu




Ni bahagian belakang....




Ni plak bahagian tangan...
Tengah sedap2 knit, bekobar2 nk siap kan baju nie tiba2 benang abis.... Ahhhhh.....




Nasib baik Da'knit ada jual benang jenis yang sama.... Kalau tak terpaksa la aku beli satu lot benang ni....
Satu lot ada 8 ketul, nak pakai nye seketul... Sungguh membazir.... Huhuhu
Thanks Da'knit sebab jual benang ni... Heheheh
Sempat jugak aku selit benang Magic yarn... Bekenan ngan kaler ni.... Nk buat bag kot.... Hehh




Ni hasil lacy tunic setelah siap di knit... Heheheh
Puas hati dah siap...
Harap2 Nana muat...
Dia nak ketat2...
Nanti aku masukkan gambar dia pakai baju ni.... o(^▽^)o

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ulasan

  1. Alhamdulillah siap sudah :D mmg cantik si pemakainya pakai xD hihihi.. terima kasih kembali juga kak Wie!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order