Halaman

My pet

PitaPata Cat tickers

Jumaat, 11 November 2011

Benang lagi....

Hari khamis lepas aku terima parcel lagi dari Turkey...
Kali ni aku beli yarn dari /yarnsonlineshop.com/ lebih kurang 8-9 hari parcel ni tiba....




Parcel ni sampai sama ngan parcel Ery....
Aku swap benang lagi... Huhuhu




Aku swap ngan benang Red Heart yarn...
Aku dapat 4 ketul benang lorena... Suka benang nie bila buat bootie dia tegak je... Huhuuh keras skit benang ni tak sesuai nk buat baju kot..




Ni plak benang dari Turkey....
Ada shining2 skit... Huhuhu
Nama nye Magic glitz shades....
Nak buat apa... Tunggu.... tgk jadi apa... Hahaha





Ni plak magic light purple... Lembut benang ni....


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 ulasan:

  1. kalau akak ja.. mmg saya tabek lah :D asal ada benang.. mesti ada ja projek baru dan selalunya siap dengan cantiknya :) kagum saya! should learn dari kak wie :) ... nak tunggu hasil magic glitz tu xD mesti bersinar2 kan... jangan lupa akak share tau :DDD

    BalasPadam
  2. Tak de apa la Ery... Akak pun kagum dengan hasil2 knitting Ery sume kemas je... Selalunye kalo dapat benang baru ni tak sabar nk knit.. pas tu terbengkalai... Hehehh

    BalasPadam