Parcel

Hari nie aku terima parcel dari Yarn Paradise..........

Benang yg coklet tu namanye Wool Bulky, yarn tu aku buat jacket untuk my brother ....sebelum nie aku ada beli lebih kurang 16 ketul tapi masih tak cukup..huhuh

kali nie aku tambah lagi 8 ketul harap2 cukup la...benang nie tak panjang 50g dalam 50meter 50%wool 50%acrylic sesuai la tuk adik aku nak pakai waktu malam kat U ......

Benang yang colourful tu plak nama nye summer rose mmg tak tahan tgk kaler dia bekenan sangat untuk menambah koleksi benang...hehehe

memang tak leh tahan tgk benang2 nie tambah plak kat Yarn Paradise setiap hari selasa mesti ada sale....harga dia plak gile punya murah.....

tak tau lagi nak buat apa ngan benang nie mungkin tunic utk diri sendiri...hhehe ;)

Ulasan

  1. Sukanya tengok benang baru.. :) good uses kak Wie!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order