Parcel

Hari nie aku terima lagi parcel.....
Kali nie dari US....
Aku minta tolong presonal Shopper MoleyGarden belikan yarn dari knit pick.....

Excited biler dapat parcel nie tak sabar nak bukak...hehehe

Nie isi kandungan dia.....


aku beli 4 ketul lace yarn, yarn nie rasanye nak buat baju....


ni plak sock yarn....
biler aku dah boleh knit sock ngan kemas baru aku guna yarn nie...
sayang nak guna......hehehe

ni pun lace yarn...
yg kaler purple tu nak buat shawl...
yg kaler hijau tu plak nak buat baju kebaya utk my cousin.....harap2 menjadi la kebaya nye nnt...heheheh

Sport Yarn yg kaler cream ni plak utk buat topi ada org tampah...
yang lain tu tuk tambah koleksi.....heheheh
susah biler dah minat knitting nie tak bleh tgk yarn cantik mesti nak beli.... ;)
pas nie kena stop beli yarn....kena abis kan dulu stok yabg ada....hehehe






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order