Mariusgenser snowcap & baby romper

Ni hasil selepas 2 3 hari gigih knit snowcap ni...
Ni hasil nyer....mariusgenser cap

Kali ni nak upload pic snowcap ni...snowcap ni siap minggu lepas....aku knit snowcap ni untuk seorg kawan.....aku memang suka dengan pattern mariusgenser ni....ambik masa dalam seminggu nk siap.....
Aku guna merino gold yarn merah biru dan putih... knitting needle saiz 3.5mm

null
Romper

Ni pulak baby romper...order dari customer dari Hannah Sewing Knitting page.... romper ni 1st time aku buat...Alhamdulillah menjadi....dah customer pun suka....
Aku guna yarn 4 season from spotlight...knitting needle saiz 4mm
Pattern tak de....main ikut suka hati je...heheh

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order