Minlon yarn

Minggu lepas aku gi ke Petaling Street nk pergi kedai Macy nak beli benang....
Makcik akunpun nak beli gak, dia baru blaja knitting dari aku... projek petama di laptop casing... Nnt aku upload kat sini....

Ni antara benang2 yg aku borong kat sana.... Heheheh




Maroon



Pink




Light purple




Dark purple

Rug yarn nie aku buat laptop cozy mmg seauai sebab yarn nie cam kasar skit.....warna nie customer pilih sendiri....

Yg ni plak version kecik jenis yarn sama....




Blue




Pink




Dark purlpe




Light purple

Aku beli yarn nie tuk jahit nama kat atas laptop cozy tu....

Aku beli gak benang tu collection aku.... Heheheh








Minlon kool ni cam keras skit benang dia tak tau lagi nak buat apa ngan benang nie aku beli kaler cokelat dan putih....





Last skali benang nie kaler dia campur2 ......

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ulasan

  1. Hi, May I know how much you brought for these rug yarn in petaling street? and how many gram is it ?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Crochet Mermaid tail (crocodile stitch)

Knitted Long Cardigan

Order