Halaman

My pet

PitaPata Cat tickers

Sabtu, 10 April 2010

Benang

Pagi tadi aku bejalan2 kat sg Wang Cari kedai benang....
Nak Cari benang cam Riben tu...

Nie benang yg aku beli tadi kaler itam.... Penjual tu cakap Kali nak belajar Kait diorg boleh ajar kan tapi kema beli benang kat diorg..

Seketul benang nie Dalam 35.50....
Melayang Duit aku dalam 300++.... heheeh
Dah bekenan kan kena la beli ;)

Sent from my iPhone


2 ulasan:

  1. tu la masalah nyer " bila hati dah berkenan" I think most crafter mmg ade syndrome yg sama hehehe...enjoy yr new stash

    BalasPadam
  2. biasa lah tu dik... kakzu pun cam tu gak nak kait baju sejuk... abih RM500 utk sehelai.. beli kat lily Yik Fong Ipoh.. dulu lah...

    BalasPadam